A continuación te presentamos nuestra lista de aplicaciones para Software de análisis de voz. Los filtros te ayudarán a acotar los resultados para que encuentres exactamente lo que estás buscando.

13 aplicaciones
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Software de centro de contacto en la nube.
La solución NICE inContact permite a las organizaciones brindar experiencias excepcionales a los clientes actuando de manera más inteligente y respondiendo más rápido a las expectativas de los consumidores. Saber más sobre NICE inContact
Una solución todo en uno de centro de contacto y seguimiento de llamadas
CallTrackingMetrics es una solución de atribución de marketing, inteligencia de conversación y centro de contacto. Registra todo el viaje del cliente entre equipos. Realiza un seguimiento de todas las conversaciones entre llamadas, mensajes de texto, formularios rellenados y chats, todo desde una sola plataforma. Saber más sobre CallTrackingMetrics
Quality assurance solution for customer service and sales
EvaluAgent is a cloud-based quality assurance solution for customer service and sales teams. It offers robust workflows for performance management. The platform unifies customer conversations, surveys, and agent performance data. EvaluAgent provides automated scoring for calls, emails, and chat. Saber más sobre EvaluAgent
Herramienta de análisis de voz para pymes
CallFinder® es un importante proveedor de SaaS administrado basado en la nube que ofrece análisis de voz, puntuación automatizada de llamadas y transcripción de voz a texto con información conversacional, como análisis de emociones y sentimientos. Saber más sobre CallFinder
Omni-Channel Contact Center Platform
MaxContact is a comprehensive contact management solution that has been built from the ground up with the latest technologies to be truly hosted. Saber más sobre MaxContact
Omnichannel speech analytics solution for contact centers
CallMiner Eureka is a cloud-based speech analytics software, which helps contact centers automatically analyze customers' engagement across various communication channels such as calls, emails, social media platforms, and chat. Saber más sobre CallMiner Eureka
AI-based call analytics platform
Observe.AI is a call analysis platform designed to help businesses prepare call transcription and automate speech recognition in order to detect customer sentiments and improve agents' performance in real-time. Saber más sobre Observe.AI
API de análisis de voz para análisis de sentimientos
OTO es una API de análisis de voz y tecnología de inteligencia de voz con IA que analiza el sentimiento del cliente a través de su tono de voz. La plataforma, que ayuda a comprender y aprovechar los datos de voz, es útil para centros de atención telefónica, proveedores de atención médica, proveedores de tecnología doméstica y desarrolladores de... Saber más sobre OTO
Cloud-based debt collection and speech analytics software
Prodigal is a cloud-based debt collection software that helps businesses collect debts, manage account receivables (AR), and track agents' performances on a unified portal. The artificial intelligence (AI)-enabled solution lets debt collectors score borrower accounts and calculate propensity score. Saber más sobre Prodigal
Augmented intelligence (AI) and data analytics platform
Stratifyd is an augmented intelligence and data analytics platform which helps businesses collect, analyze, and visualize unstructured and structured customer data in real-time. Using the AI-enabled speech analytics solution, customer care representatives can develop transcripts of call recordings. Saber más sobre Stratifyd
AI-enabled call transcription and speech analytics software
Contact Cubed helps businesses analyze calls to optimize conversions, natural language processing (NLP), and other operations across departments. The AI-enabled platform automatically identifies and removes sensitive customer information across raw and transcribed audio files. Saber más sobre Contact Cubed
Speech analytics tool for assessing client conversations
Tethr is a speech analytics software designed to help contact centers and various business teams such as sales, marketing, IT and finance, among others leverage artificial intelligence (AI) technology to convert customer interactions via phone calls, chats or emails into actionable insights. Saber más sobre Tethr
Cloud-based speech analytics software for CX teams
Verint Speech Analytics is a cloud-based software which helps businesses transcribe and analyze calls to gain customer insights in real-time. It allows organizations to measure customer satisfaction levels, calculate customer churn rates, analyze agents’ performance, and run marketing campaigns. Saber más sobre Verint Speech Analytics