A continuación te presentamos nuestra lista de aplicaciones para Software de Text Mining. Los filtros te ayudarán a acotar los resultados para que encuentres exactamente lo que estás buscando.

25 aplicaciones
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NLP Cloud

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API de NLP lista para producción
API de NLP de alto rendimiento lista para producción que está diseñada para NER, análisis de sentimientos, clasificación, resumen, respuesta a preguntas, traducción, detección de idiomas, tokenización y etiquetado POS. Se basa en transformadores spaCy y Hugging Face. Todos los modelos se pueden usar de forma gratuita. Saber más sobre NLP Cloud
Análisis colaborativo de textos para académicos, empresas y agencias gubernamentales
DiscoverText tiene funcionalidades como búsqueda avanzada, filtrado de metadatos, deduplicación, el agrupamiento, programación manual y desarrollo de clasificadores de aprendizaje automático personalizados. Saber más sobre DiscoverText
Expertos en automatización y extracción de datos web
Captura datos web, automatiza procesos y realiza ampliaciones. Cuenta con la confianza de miles de empresas y más del 30 % de las empresas de Global Fortune 500. Asistencia telefónica gratuita. Saber más sobre Mozenda
Document generation software for government organizations
VisibleThread Docs is a document generation software designed to help enterprises create compliance matrices and shred request for proposals (RFPs) in real-time. Businesses can utilize the language analysis tool to analyze proposals, solicitations, and other documents, and flag complex language. Saber más sobre VT Docs
Análisis de comentarios para mejorar la experiencia del cliente
Keatext es una plataforma de analíticas de texto basada en la nube para la gestión de la experiencia del cliente, los estudios de mercado, la implicación del empleado y más, que analiza los comentarios y los comentarios de los clientes, incluidas las respuestas a encuestas, las opiniones, las transcripciones de los centros de atención telefónica y... Saber más sobre Keatext
Análisis de comentarios de clientes impulsado por IA
Thematic es una plataforma de análisis de comentarios que extrae información de múltiples canales en una sola vista, descubre temas y sentimientos emergentes específicos y proporciona visualización y creación de informes. Te ayuda a retener mejor a los clientes, reducir el volumen de los centros de contacto y ahorrar costes en la creación de... Saber más sobre Thematic
Motor de etiquetado de aprendizaje automático.
PrediCX de Warwick Analytics es una herramienta automatizada de análisis predictivo para texto que utiliza aprendizaje automático para clasificar y etiquetar datos basados en texto. Saber más sobre PrediCX
Digital experience platform & content management solution
Centralpoint by Oxcyon is a digital experience platform & content management solution for enterprises. The cloud-based tool allows users to control knowledge, data, documents, forms, emails, learning, compliance, & more whilst also providing features for managing employees, clients & partners. Saber más sobre Centralpoint
Herramienta de escucha web y social para marcas y equipos de marketing
PaloPro es una solución de escucha social que ayuda a los equipos de marketing, marca y comunicación a supervisar noticias, publicaciones, debates y videos en Internet y en los canales de redes sociales en tiempo real. La plataforma ha sido diseñada principalmente para ayudar a las empresas a reunir y analizar las referencias específicas a la... Saber más sobre Palo Pro
Consigue que todos los miembros de tu equipo escriban como uno solo.
Qordoba es un asistente de escritura de IA para empresas. Lo que la hace poderosa es la plataforma de guía de estilo que la respalda, que te permite personalizar las pautas de escritura de tu marca única y ayuda a todos en tu empresa a escribir con el mismo estilo, terminología y voz de la marca. Saber más sobre Qordoba
Sistema de minería de textos para el análisis de datos empresariales no estructurados
La minería de textos es el proceso de extraer información de los textos. Es común utilizar distintos términos en el sector, como "minería de textos" y "minería de información". Los procesos analíticos se basan en técnicas de procesamiento del lenguaje natural, lingüística computacional y ciencia de datos. Saber más sobre Gavagai
Enterprise customer research platform
Survey Analytics helps companies listen. Our interconnected and scalable suite of powerful tools allow you to collect 360 feedback both internally and externally. We also offer great developer tools such as an API and SDK for full integration to meet the needs of your custom environment. Saber más sobre Survey Analytics
Text analysis with machine learning
MonkeyLearn is a cloud-based text analytics solution that extracts data from emails, surveys, tweets, or any text and turns it into custom visualizations. The platform provides insights and workflow automations for support, product, customer experience (CX), and development teams. Saber más sobre MonkeyLearn
Feedback Text Categorizer
Surveytagger takes in customer comments in an Excel file and tags the comments with topic and sentiment. Results are presented in a dashboard with drill-down capability and Excel exports. Surveytagger works in ten languages: Danish, Dutch, English, Finnish, French, German, Italian, Norwegian, Spanish and Swedish. Saber más sobre Surveytagger
Data visualization and analysis solution for business
OpenText Magellan is a fully integrated AI & Analytics platform that lets users explore and understand unstructured data from disparate sources. The data provides insights on metadata such as sentiment and emotion for better decision-making while freeing up resources and time. Saber más sobre OpenText Magellan
Customer feedback analysis & customer experience automation
Advize is a cloud-based customer feedback analysis & experience automation solution which allows users to combine voice of the customer (VoC) feedback from across the customer journey, identify themes & customer sentiments, & combine reach, loyalty & satisfaction scores to prioritize impact drivers Saber más sobre Advize
Plataforma de búsqueda y análisis de datos para grandes empresas
Sinequa es una plataforma de búsqueda y analíticas basada en la nube y local diseñada para ayudar a las grandes empresas a descubrir información en datos estructurados o no estructurados empleando inteligencia artificial y tecnología de aprendizaje automático. Saber más sobre Sinequa
Customer Experience Management
Clarabridge is a customer experience management app that turns customer feedback into analytics. It uses a text analytics engine to translate customer interactions from multiple sources to generate actionable insights for business. It helps you garner important customer sentiment and intentions. Saber más sobre Clarabridge

Semantria

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Text analytics and sentiment analysis
Semantria is a text analytics and sentiment analysis app that interprets social media engagement and other customer interactions. The app pulls data from tweets and Facebook posts, as well as survey results, reviews and other business content to identify trends and provide deeper customer insight. Saber más sobre Semantria
Multi-channel customer relations management platform
Akio.CX is an omnichannel customer relations tool, designed to facilitate web, telephone, email & social media conversations between customers & customer service teams. Saber más sobre Akio Unified Interaction Center
OCR software that extracts data from electronic invoices
Intelligent OCR is an optical character recognition solution for business of all sizes that can scan documents and emails to capture relevant data from document formats such as PDF, XML, EDL, Microsoft Word, TIFF, JPEG, HTLM, and more. Saber más sobre EchoVera Intelligent OCR
Natural language processing software for the finance sector
Amenity Analytics is a natural language processing software designed to help businesses in the finance and insurance sector transform data into actionable insights. It offers a key drivers module, which enables administrators to identify emerging risks and analyze the company's health. Saber más sobre Amenity Analytics

Repustate

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Natural language processing tool for automotive businesses
Repustate is a natural language processing (NLP) software designed to help businesses in the pharmaceutical, automotive, government, and other sectors analyze customers’ sentiments across product reviews, podcasts, and videos. Administrators can utilize AI-enabled tools to automatically extract relevant information from unstructured data in... Saber más sobre Repustate
Text analytics & natural language processing (NLP) software
MeaningCloud is a text analytics software designed to help businesses across publishing, banking, insurance, healthcare, and pharmaceutical industries gain data insights into unstructured information sources. It enables employees to extract data from various document types. Saber más sobre MeaningCloud

Luminoso

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Artificial intelligence (AI)-enabled analytics software
Luminoso is a cloud-based text analytics software designed to help businesses of all sizes upload, analyze, and visualize structured and unstructured customer insights data using artificial intelligence (AI) and natural language understanding technology. The platform includes multilingual capabilities, enabling organizations to process data in... Saber más sobre Luminoso